Przygotuj swój klub na kolejki

Najczęściej zadawane pytania

  1. Jaką różnicę w ilości klientów w moim klubie mogę zauważyć?
  2. Jakie są dostępne sposoby płatności?
  3. Czy mogę w każdej chwili zrezygnować z usługi?
  4. Czy otrzymam fakturę VAT?
  5. Na czym polega promocja na Waszym portalu?
  1. Jaką różnicę w ilości klientów w moim klubie mogę zauważyć?

    Nasz portal jest największym tego typu.
    Mamy tysiące użytkowników regularnie korzystających ze strony oraz regularnie odwiedzających swoje ulubione kluby wydając tam sporo pieniędzy.
    Wiele początkujących klubów odniosło dzięki współpracy z nami znaczący sukces i są teraz rozpoznawalne w swoim regionie.

  2. Jakie są dostępne sposoby płatności?

    Na chwilę obecną mamy możliwość zapłaty kartami Visa, Mastercard, Paypal oraz poprzez przelewy PayU (przelewy online ze wszystkich banków lub przelew tradycyjny na poczcie).

  3. Czy mogę w każdej chwili zrezygnować z usługi?

    Tak, wystarczy nie opłacić faktury proforma i usługa zostanie wyłączona.
    W każdej chwili można ją również wznowić, bez żadnych dodatkowych opłat.

  4. Czy otrzymam fakturę VAT?

    Tak, faktury VAT wysyłane są automatycznie raz na miesiąc na adres email podany przy rejestracji. W trosce o środowisko nie wysyłamy ich w formie papierowej.

  5. Na czym polega promocja na Waszym portalu?

    Opis wszystkich metod promocji jest dostępny w ofercie. Wszystkie szczegóły dostępne są w regulaminie.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Skontaktuj się z nami przez e-mail: biuro@partylover.pl